Zalim İstanbul 23. Bölüm Fragmanı (HD)

Avşar Film

Avşar Film

2,9 მლნ ნახვები884

    Ceren çocuğu düşürüyor! Şimdi ne olacak? Zalim İstanbul 23. Bölüm Fragmanı Yayında!
    Ceren çocuğu düşürdü, şimdi Şeniz'den intikam almak için savaşıyor! Nedim ve Ceren boşanma kararı mı aldı? Ceren ve Nedim boşanırsa Cemre ne yapacak? Tüm cevaplar 16 Aralık Pazartesi akşamı Kanal D'de.
    Yapımcılığını Avşar Film’in üstlendiği ZALİM İSTANBUL 23. Bölüm 16 Aralık Pazartesi akşamı Kanal D'de.
    Zalim İstanbul 22. Bölümden en özel sahneleri izlemek için tıklayın; gesels.info/longPLGq8JCkcsJKC5GHpjDC6QsF3DUDoWPo5n.html
    Her bölümden diziye özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL GEsels kanalında.
    HEMEN ABONE OLUN; gesels.info
    Avşar Film GEsels kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
    HEMEN ABONE OLUN; gesels.info
    "ZALİM İSTANBUL" birinci sezonun tüm bölümlerini izlemek için tıklayın; gesels.info/longPLGq8JCkcsJKBqzr8yUwX6OPqJrSwopGO5.html
    Oyuncular:
    Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
    Yapımcı: Şükrü Avşar
    Yönetmen : Cevdet Mercan
    Öykü/Senaryo: Sırma Yanık
    Görüntü Yönetmeni: Volkan Aslan
    Genel Sanat Yönetmeni: Aynur Topalak & Aslı Özdemir
    Resmi Sosyal Medya Hesapları:
    zalimistdizi
    zalimistdizi
    zalimistdizi
    #zalimistanbul #fragman #dizi #avşarfilm #kanald

    გამოქვეყნდა თვის წინ

    კომენტარები

    1. Avşar Film

      Zalim İstanbul 23. bölüm 2. fragman YAYINDA!🔥🔥🔥 ŞİMDİ İZLEYİN; gesels.info/video/video/lNp7hKzUn2yq0mo.html

    2. Derya Murat

      gesels.info/video/video/p6ikncucmGyHsJ0.html

    3. Arya.X. Msp

      Bebeğe çok üzüldüm. Bebeğin suçu ne ? Yaa 😢

    4. Press F

      Когда выйдет?

    5. Aynur Oktay

      Şu cemreyi sevmeyen bir benn miyim yaaa

    6. Gulmira Djanakova

      cemcen

    7. Gulmira Djanakova

      #cemcen

    8. Büşra Bektaş

      Hadi inşallah şeniz azda olsa ölümü tatsın yeminle bi ohhh çekim ya hakediyor bebek katili o

    9. Berker Başaranoğlu

      2.fragman?

    10. mahir dogan

      Seniz seytan ilan edilmis🤣🤣 herkes onun ne kotuluk yapacak diye bekliyor

    11. KİTAP KOKUSU

      2.fragmannnn nerdeee?

    12. ali veliev

      susma sustukca sira sana gelecek... cenk efendi o hesap iste

    13. Nrmn İsmailova

      Keş ki, 24cü bölüm fragmanı olsaydı😭😭😭

    14. ssa dasfr

      cenk ve cemre olsun

    15. Yağmur Daisy

      nedim,ceren aşkı olsun.

    16. ali veliev

      simdi cerene nedim sahip cikacak cerende nedime asik olacak. ama cemre ve nedime bugune kadar yazilan sahneleri izledikce hic cemrenin cenki sevenbilecegine inanmoyorum. oyle sahneleri varki sadece ask degil birbirlerini her an hosediyorlar gibi. boyle bir aak varken cemre cenke asla bakmaz... cemre ve nedim galiba cook acilar cekecekler... ama soninda beraber olucaklar. nedim ve cemreyi hasak iliski gibi gostermeyin lutfen ne olursa olsun bu guzel askin temiz ve naif kalmasini istiyoruz...

    17. Deniz

      Kanal d şımardı yine. Hayırdır çok mu yüz verdik ikinci fragman nerede

    18. oğuzhan koç fanı

      2. Fragman gelsin artık

    19. Emin Kartal

      2.ci fragman bekleye bekleye öldüm

    20. Hazer Ates

      Cerene cok uzuldumm ya 😢😢😢

    21. Drama Queen

      SALSANIZA FRAGMANI YAAA

    22. Sümeyye Yeniçeri

      1 fragmanla bititdirdiniz ya haftayı valla helal olsun ya offff 😡😡

    23. Bika Ruzza

      2ci fraqman gelmedi nieee

    24. Iwanna Neaskou

      I really love nedim is so good I hope take revenge and be with cemre

    25. Lively

      Hadi be şeniz ölsün cerende hapse girsin kurtulalım şu ikisinden

    26. Cansu Yılmaz

      2 fragman nezaman

    27. Ask to seduce Miss

      Ceren:torunun seni bekliyor Şeniz:tövbebismillah ne oluyo

    28. Derya Tulek

      Ya bebek doğsaydı daha guzel olurdu şenizi istediği kadar boğsun o gene yaşar

    29. lazy ashell

      This show is so good. I can't wait to watch the next episode.

      1. lazy ashell

        Ask to seduce Miss sorry I don’t speak Turkish :/

      2. Ask to seduce Miss

        burda boş yapanlara söylemek istiyorum; ne olursa olsun Ceren maalesef gün yüzü göremicek ve Nedim ve Cemre olucak. Kabul edin :)

    30. Im_Barfuu

      Ceren bi cenk le cemre nin arasından çekilse

    31. ali veliev

      lutfen cereni nedime asik etmeyin. birbirlerini arkadas olarak deger versinler ceren ictenlikle kendini affetirsin ve nedimde affetsin... ama ask degil kadin erkek arkadasligi, dostugu gorek isterim

    32. ali veliev

      sadece meraktan herkes cemrenin cenkin ve hatta bu dizide hic ne icin her aldigi yani karakterin ne ise yaradigi( benim icin alishverish sahnisene dek hic sevmesigim) bilinmeyen damla karakteri bile cerenle cenk arasindakileri saklamasina ragmen hani diyorlarya herkesin bir nedeni var susmak icin diye. onlari her turlu hakli gorup ha bide damla cerene varosh falan diyip de o varoshun erker kardesine yueumesi ayri konu cereni hep eziyorlar. onda isirdikca isirmaya calisiyor.... bu hep boyledir. kimse bana kim ne yaparsa yapsin ben herkese iyi davranirim diye maval okumasin kimin hangi konuda ne yapicagi belli olmaz. cerenden nefret etmemin tek sebebi nedime etigi zumumler onunda kurban oldugunu bile bile kendi acisini ondan cikarmasi. paragozmush... kim sevmiyor allah asliniza parayi. simdi diyceksinizki coxuguni bile satti oda dogru duzgun dusunmemesinden nedimden korkup cenk ve bebegi icin planladi. paragoz ama cogu insanda vardir parasi olma istegi. mesela damlayi sadece bir gun beah kirushsun disari biraksalar neler yapar haberiniz varmi. kimse bilemez belki cerenden fena seyler bile yapabilir(yapmayadabilir ben sadece yer turlusu olabilir diyorum) ceren ve nedim asla olsun istemen ne kadar nefret etmesemde. onu cenkle yakisririyorum cunku onu sevdigini dusunuyorum para icin olsaydi paranin nedimde oldugu anladigi gundrn beri nedime kendini yalandan da sevdirmege calisirdi. oda sadece cenk gibi neriman yizunden bu halde. ve onunda yardima ihtiyaci var aslinda senarist lutfen cerenin gercekte neler yasadigini daha acik gosder, hani herkes cenke ikinci bir sans verin diyo ya cerenede verin ve gercekte iyi ve kotu herkeste olabilecegini gosterin, en azindan o akilliz halleri fevri hareketleri artik bitsin olgun ve guclu bir karakter olsun bence ve cemreyide eski haline herkese kafa tutan haline dondurun

    33. Ayse Tongel

      Zalim İstanbul 23,,2 fragmanı izle

    34. Ayse Tongel

      Zalim İstanbul cenk ceren le konusun

    35. Züleyhanur Canseven

      Ya şu cerenide biri sevsin iyi olsun artık

    36. əl işləri#

      Azərbaycan dan salamlar ✋🇹🇷

    37. Mine Şengül

      Ya bu bir dizi ama arkadaşlar ceren karakterine olan pozitif eğiliminiz sizin de tıpkı onun gibi hastalıklı bir birey olduğunuza işaret. Ceren para için bebeğini sattı geçen bölüm şimdi ceren için dövünüyorsunuz. Cerenle şeniz aynı bokun laciverti. Şenizden nefret ediyorsunuz ama cereni seviyorsunuz çünkü bi tuhafsınız aw 😀

      1. Drama Queen

        Ceren bebegin cenkten oldugunu söyleyince hem bebeğe hem cenke kavusucakti agah bebeği almicakti o durumda o yüzden sattı kendi de söyledi zaten hem para hem cenk için bebeği vermicekti zaten

    38. Şoreşger Che

      Bir Kürd olarak bu diziyi hiç beğenmedim

    39. Med ALii

      Neveu vidéo gesels.info/video/video/otV5fM_Cm22gp3c.html

    40. rza huseyinli

      Diziyi surduren ikinkarakter nedim ve ceren her ne kadar nedcem istesemde cerenin oyunculugu daha iyi. 👌

    41. Charming nowhere to hide

      Bence Nedim boşanmak istemiyecek devam edecekler....Cenki bu bölüm çok uzdunuz Cemreye okadar aşık olduğu o kadar belli kiii

    42. Burak Demir

      gesels.info/video/video/Yp2frs61pG1staE.html

      1. Charming nowhere to hide

        #nedimcemre 😍

    43. EKOL TV

      Güzel dizi

    44. lazy. taledragon

      burda boş yapanlara söylemek istiyorum; ne olursa olsun Ceren maalesef gün yüzü göremicek ve Nedim ve Cemre olucak. Kabul edin :)

    45. Ceren Cenk

      #cencer

    46. SALT

      Oha ne Ceren çocuğunumu düşürmüş.İnanamıyorum yaaa

    47. Muhammed Kağan

      Seven sevdiğne sevdiğni söylesin buyuruyor Efendimiz sav. Sabah akşam yapılan kısacık bir zikirle Allah ve Rasulüne sevgini ispat edebilirsin. Zikir anmak demektir. Sevgini ispat etmektir.Sevgi ispat ister.. huzuru arıyosan huzuru verene sevdiğni söyle kardeşim. “Kalpler ancak Allah’ı anmakla huzur bulur.” Rad 28 Zikir nasıl yapılır => veyselkarane.com

    48. Sümeyye Yeniçeri

      Ya ikinci fragmanı verin artik yeter bildirim gelsin istiyorum ☹️😕

    49. Yasemin Aydan

      Ellerin dert görmesin Ceren.

    50. Zehra Gökce

      2. Fragmanı istiyeyenler beğensin

    51. Sevgi Sevgis

      Cemre yapamıyor. Bahar olsaydı yakardı o sahneleri. O yüzden artık.cemre nin sahneleri artık hoşuma gitmiyor. Cemrecigim azıcık daha iyi ya rolünü

    52. Sevgi Sevgis

      Cemre nin oyunculuğu güzel değil. Ceren yıktı geçti ortalığı. Nasıl bir oyunculuk

    53. biz ikimiz bi sen bi ben

      Bomba gibi bir bölüm bizi bekliyor

    54. Oguz Gunduz

      Zavallı Agah bi gün yüzü görmedı bu köşkte bi günde güzel gün olmazmı bu köşkte

    55. karaca kaya

      Ceren ve Nedim intikam için birleşecek

    56. Aleyna a

      Ceren haric hepsinden nefret ediyorum mk

      1. Asdf Qwert

        Aman cerenin yolundan gitme de

    57. irem kabakcı

      2. fragman nerde kaldı

    58. Elsa Rise

      #nedimcemre 😍

    59. pink pink

      Cenk tipsiz

    60. Gece Güneşleri

      Ceren ne kadar kötü biri olursa o bir anne onu bunu yapmaya hakları yoktu üstelik cemreden daha GÜZELL

      1. Asdf Qwert

        @Drama Queen olay analizi bitmiştir okuyan herkese teşekkürler 😂😂😂😂

      2. Asdf Qwert

        @Drama Queen zaten cenk i dürüst biri yapsalar bile diziyi uzatmak icin onu karakterine annesinin ne olduğunu kolay kolay söyletmezler.Yani cenk bence durustlugünü ve iyi bir insan oldugunu baska bir seyle kanıtlayacak.Annesini ifşa ederse dizi biter çünkü

      3. Asdf Qwert

        @Drama Queen cenk in kişiligini düzelten kişi şuan cemre.Cenk kötü biri değil.Kendini aptalca harcamis biri.Playboy un teki.cerenle olan birliktelikleri herhangi bir kızla olan birliktelikle aynı onun için.Cemreye aşık oldugunun farkında olsa ise zaten bunu yapmazdı.Cenk in annesine kıyamaması(bebek katili olana kadar) normaldir çünkü annesi.Anne ya anne.Kim annesine kıyabilir.

      4. Asdf Qwert

        @Drama Queen cemre güzel role giriyor .Fakat ona verilen rol farklı.Devamli ağlıyor.Çünkü oyle yapmak zorunda .Ona denileni yapiyor.Ve bana duygu olarak geçiyor.Samimiyetsiz gözükmüyor.Ceren ise son 3 bölümde falan girmek zorunda oldugu rol sayesinde oyunculugunu öne çıkarttı.Fakat başrol o olamaz olmamalı da.Başrol kesinlikle Cenk ve ardından nedim .Cemre ile cereb ise bu ikili arasındaki karakterler.Asil olay aşk değil.Aşk olsaydı cerenle cemre ön planda olurdu .Son bölümlerde cerenin daha fazla öne çıkması fikir değiştirtebilir ama yanlış olur.Şunu da soylemeden geçmiyim.Kötü karakterler diziyi ilerletir o yüzden seven insanlar ve nefret eden insanlar elbette vardir.Şeniz kesinlikle kötü biri.Ceren o kadar değil.ve ceren iyi biri olabilir.

      5. Drama Queen

        @Asdf Qwert oyunculuğu daha iyi diye başrol olmalı zaten cemre tecrübesiz amatör belli ve diğerlerinin yanında (cenkle senizin) cerenin daha masum olduğu belli az çekmedi o da gittiği yol kötü ama düzelicek bundan sonra gibi