The Weirdest GOOGLE Searches

LazarBeam

LazarBeam

5 แƒ›แƒšแƒœ แƒœแƒแƒฎแƒ•แƒ”แƒ‘แƒ˜6 219

    DONT GOOGLE ANYTHING YOU SEE IN THIS VIDEO YOUNG ONES
    ๐Ÿ‘•LAZAR Merch - shoplazar.com/
    ๐ŸคTWITTER - goo.gl/Amqx54
    ๐Ÿ“ทINSTAGRAM - goo.gl/gGzFf1

    แƒ’แƒแƒ›แƒแƒฅแƒ•แƒ”แƒงแƒœแƒ“แƒ แƒ—แƒ•แƒ˜แƒก แƒฌแƒ˜แƒœ

    แƒ™แƒแƒ›แƒ”แƒœแƒขแƒแƒ แƒ”แƒ‘แƒ˜

    1. Red_Playzz124

      Who scrolled through the comments trying to find the blurred words

    2. Sashimi Narwhal

      Look up Ben swolo ๐Ÿ˜‚

    3. Greyson Spoon

      Bloody legends

    4. IXPLICIT โ€”โ€”

      6 fatal shark attacks 150 fatal coconut attacks Lannan: coconuts kill people 30 times more ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”

    5. Jaidenrulez 10

      I really wish we coyld google the blured word

    6. Daniel Reins

      It is a bad infection on you dick balls that causes little smaller ones on it and you can not pee

    7. Hippy lol

      blue waffle

    8. parix31

      BTw I googled it every thing

    9. _LyLy Jay_

      I googled what he blured cause I found it on twitter and EWWWWWWWWWWWWWWWW

    10. Tryncify

      My dad went to get milk a it turned out it was poisonous :(

    11. Unborn

      ๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคข i almost threw up by looking up blue waffles

    12. limi plays

      i didnt want to sleep to night anyways and for the kids blue waffels mean Blue Waffle is a fictional sexually transmitted infection (STI) that's believed to both turn the vagina blue and disfigure it. It's also said to originate from women who โ€œget aroundโ€ and/or their lack of hygiene. People say it only transmits from women to men.

    13. Bill

      I am so happy you cant Post pictures on GEsels

    14. oliver vuckovic

      Shit i searched Blue waffle Its terrafiyng

    15. Actually Vortex

      Lazerbeam: *i need a adult!* Also Lazerbeam: He is a adult

    16. Bonnie The Tattletail

      Foot fungรผs

    17. He Arden

      0:28 yep not even on fortnite

    18. Naim Lab

      google big balls ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ who else thou of googleging girls balls ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

    19. TTV KillerOp EU Sub

      I see why

    20. Demonslayer 3245

      2:10 lannen having a mental breakdown ๐Ÿ˜‚

    21. Max Brown

      He chopped my arm off

    22. Max Brown

      It is blood on the wall

    23. Tyler Gardner

      Why would you slap Barry he is an innocent bee

    24. Tyler Gardner

      There is a website called corn hub not **** but corn commented before corn hub appeared

    25. Bryson Jenkins

      What was the search he blurred, does anyone know

    26. JIVON Killer

      how many snail has kill people every year

    27. Ruby Cleveland

      That is that is not Blood on the wall then you hear Bodhi scream in the background yay child slavery!

    28. SGC MANN

      Yaaaa it is a dizize

    29. A- Dogg

      I still remember when lazar Beam was relevant.....oh wait he was never relevant

    30. Destroying things With Eli

      6x30 is 180 not 150.

    31. Jennifer Brewer

      See, Lannan? I told you you're not ugly.

    32. Pusheen2.O Love

      Lazarbeam:someon found a mouse in there subway sandwich eewwwwww Me:hahahahhahahahahahhah

    33. FaZe Kay FaZe Kay

      What did you search that you blurred just send it to me to see if its good or not

    34. FaZe Kay FaZe Kay

      Do not search blue waffles

    35. Cj Demings

      A swan bit me before โ˜น๏ธ

    36. Lunarz Eclispe

      Me and my friends found out chickens can fly the hard way my friend accidentally shot it with a nerf gun and it flew on to a roof

    37. itsnot lime2

      4:42 me: I think I'm getting a corner Nobody's gonna get this are they

    38. MrFreshSuit

      He says no but he still scrolls down

    39. goldiethecat210

      The blurred word is Gokkun

    40. Suzanne Scannell

      Blue waffle is a disease and a disgusting one

    41. Arizona Coyotes

      I already googled blue waffle

    42. Ryan Thompson

      Haha haha

    43. Ryan Thompson

      Haha haha

    44. Barbara Martin

      I slapped him

    45. Hunter The Kitten

      The one he blurred is clitoris. Clitoris = pussy

    46. EpicSpace907 907

      18 million dollars you Dyslexic fuck

    47. Dennis Human

      you were right about the blue waffles!!!!!!!!!!

    48. YEETBOI YEETMYASS

      ilsa is really cute

    49. ShrimpyWimp27

      I googled blue waffles... Don't do it. Please. For yourself.

    50. Daddy_ SyFa

      Hey Lannan search up rats

    51. Mike Ramirezrivera

      No the blue maffle is nastey

    52. kaiden thompson

      The word was Gonerea

    53. Underscore Studios

      8:21 lol itโ€™s 18 mill not 20. 2 million is quite a bit of money

    54. Zachary Bowman

      Google this. \

    55. Seal Gaming

      seach corm

    56. The Tramp Bros Fortnite, Geometry Dash and more

      I know what the blurred one is and oh god no

    57. Ethan Wilkinson

      That chicken though hahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahhahahaahhaahahร aaa

    58. General Grievous

      you should look up leather-back turtle mouth

    59. Mahir Dupovc

      Leazerbeam is serial killer

    60. Bojan Predojevic

      3:40