LaVar says LaMelo will be 2020 No. 1 pick, talks Alan Foster and Lonzo-Zion connection | First Take

ESPN

2 527 303 ნახვები1 874

    LaVar Ball talks to Stephen A. Smith about Alan Foster and the future of the Big Baller Brand, LaMelo Ball’s 2020 NBA draft destiny and Lonzo and Zion Williamson’s longtime connection.
    #FirstTake
    ✔ Subscribe to ESPN on GEsels: es.pn/SUBSCRIBEtoGEsels
    ✔ Subscribe to ESPN FC on GEsels: bit.ly/SUBSCRIBEtoESPNFC
    ✔ Subscribe to NBA on ESPN on GEsels: bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
    ✔ Watch ESPN on GEsels TV: es.pn/GEselsTV
    Exclusive interviews with Rachel Nichols urlzs.com/jNURe
    Stephen A. Smith on ESPN urlzs.com/W19Tz
    ESPN on Social Media:
    ► Follow on Twitter: twitter.com/espn
    ► Like on Facebook: facebook.com/espn
    ► Follow on Instagram: instagram.com/f/espn
    Visit ESPN on GEsels to get up-to-the-minute sports news coverage, scores, highlights and commentary for NFL, NHL, MLB, NBA, College Football, NCAA Basketball, soccer and more.
    More on ESPN.com: www.espn.com

    გამოქვეყნდა თვის წინ

    კომენტარები

    1. Deanz Beber

      Espn kept bringing lavar on because they know he brings views, but they're quick to run away when their is a slight bit of controversy

    2. Sweet Death

      Good bye molly. Bring back lavar.

    3. Kash 45

      molly gtfo.

    4. Wayne Qu

      Stephen A. Smith IS JUST SPEECHLESS

    5. Henry Mendoza

      Why do sports keep interviewing Lavar Ball, they already know the man makes no sense , full of pride ,and full of nonsense ! Stop interviewing that man ,your wasting your time ! Sorry to say but he's a FOOL !!!

      1. Henry Mendoza

        I'm glad that you like that kind of entertainment !!! Ivaneurope ! You must be related 😂

      2. ivaneurope

        @Henry Mendoza Maybe because for better or worse LaVar Ball is entertaining. His outlandish takes are gold mine for views. And also he'll continue to be the hype man for Lonzo and will keep hyping LaMelo as the must-have No. 1 pick for any team all the way until the Draft. So yeah, there's no getting rid of LaVar Ball anytime soon and videos involving him will keep gather views and comments

    6. jamzki maralit

      Dont ever forget that this fool also said that hes better than michael jordan and his son lonzo will give lakers playoff berth...

    7. Incredible World

      Good quality video! Continue making good content and you can expect to develop quickly! Subscribe to our channel then we could subscribe to you!

    8. Nancy Pelosi

      Liiangelo is going to be sent back to Africa.

    9. LegendKiller YT

      ESPN is fucking retarded how are you that dirty minded that’s crazy

    10. Dman 1

      You can’t teach stupid...

    11. kaliya joke

      Molly nobody cares about ur fucking opinion

    12. Edude

      lavar and sas are lowkey best friends 😂

    13. KJD sports &music

      Been telling everyone he is a great father raise all his boys to be successful...and very intelligent and understand how people think marketing and promoting ability is special but people cannot think deep yall minds are caged

      1. Biological Warfare

        Good man

    14. TheNerdSwagg

      Molly needs to go ASAP she’s only around cause of her “special” meetings with the boss

    15. Anthony Pena

      Imagine Stephen A Smith having an argument with his wife. What would that be like?

    16. Ubong Udoh

      Lavar Ball is the real deal 😎 Love him or Hate him .

    17. bigpoppa 1967

      LaVar...one of the few people to go toe to toe with SAS. Crazy to think they are BOTH October 1967 babies with SAS being a few days older than LaVar.

    18. Myla Acuna

      All these trash talking about big ballarrrrr..... Facts he's a great man

    19. Malik Hearon

      Stephen wanted slap tf outta lavar when he said Lamelo gone go no.1 2020 draft 🤣🤣🤣

    20. what up and what down gameing

      Shut up lavar

    21. Incredible World

      Good video! Persevere with producing nice content and you are going to grow really fast! Subscribe to our channel and then we shall subscribe to your channel!

    22. PCray ThePlug

      Steven A thought Lavar was gone fire off him @ 00:55

    23. Khalil Johnson

      Molly needs to be removed for this.

    24. Creature

      Why hasn’t Zo told Lavar to shut it yet

    25. drop_thebiscuit 98

      Please have lavar ball make an appearance in space jam 2 😂😂

    26. SubToLarry

      Seeing lavar and his braindead kids really makes me want to harn myself

    27. The Life of Derrick

      Lavar a goat 🐐

    28. Ace Frost

      Now this might be the only thing he has been right about

    29. Luya Njoloza

      He never speaks about Gelo Where is Gelo going 2nd in the draft??😂😂

    30. Jpts13

      You lads need to run away from you asap

    31. Jay Strong

      melo will not be picked 1st .. damn he screwed his kids future ..

    32. shash phadte

      Mollys job is to just sit there but she is always annoying. Pl s get out Molly.

    33. Nino Tores

      fuck ESPN.......

    34. Karl Balan

      Molly -stay in yo lane

    35. Preston Prosper

      LaMelo is now 6'8 with extreme confidence paying grown men for the last two years. He has a good chance to be a lottery pick. He can go flat out.

    36. THE REAL

      Mannnnnnnnn get her but outta here lol lol lol she made it sexual lol lol lol

    37. Fred Garvin

      Hysterical ESPN Teevee BS

    38. adam leung

      LaVar said all three of his kids gonna play for the LA. But lonzo not the Lakers anymore, Glon can’t play in The NBA coz of him stole something in China, melon gonna be the first pick in 2020!? We’ll see. Not a good thing you hype your kids like that.

    39. Niloc james

      Lavar speak it into existence number 1 pick suns lol

    40. Manuia Brown

      Get rid of molly and pay whatever to bring back cari champion. She was a much better host

    41. Osmar Guzmán

      Y'all all trag

    42. lethalfatality

      Nothing that airhead molly is clueless

    43. Tyler Keene

      BBB what a fucking joke

    44. Ty E

      Lavar ball: now get my billion gold son muaw ha ha ha

    45. Codeine Dream

      Lavar and Molly gonna make a sex tape after this espn drama goes down.

    46. Ariz Rahman

      Lavar bouta be like: You switch out all the avengers with the ball brothers, thanos would get mUrDeReD

    47. Jeff Dean

      So Is lavar an analyst now? Unbelievable

    48. Darryl Brooks

      Lavar Ball is that drunk uncle at the barbeque you thank God ain't yo daddy

    49. Jordan Stewart

      If you a black man talk to black girls please smh

    50. 2week2slo

      I don't like Lavar Ball. However, at the end of the day he's only guilty of being an overreaching father. How many people that show hate towards the man can say they have a dad and dads that support their kids till the end? Show me that number.