Hercai 19. Bölüm

Hercai

Hercai

7 მლნ ნახვები4 609

    Hercai 19. Bölümde neler oldu?
    Bugüne kadar oynadığı oyunlarla her istediğine sahip olan Azize Aslanbey, Miran ve Reyyan’ın aşkı karşısında daha fazla direnemez ve yıllardır Miran’ın üzerinde kurmuş olduğu hakimiyet parçalanmaya başlar. Babaannesinin oynadığı oyunu ortaya çıkaran Miran ilk defa yüzleştiği bu gerçekle sarsılırken, gözleri önünde sevdiği adamın acı çekmesine dayanamayan Reyyan sevgisiyle Miran’ın yaralarını sarmaya çalışır. Azize’nin intikam sevdası uğruna masum insanların hayatlarını cehenneme çevirmesine artık seyirci kalamayan Esma, Azize’yi durdurmak için Dilşah’ın kendisine emanet ettiği mektubu Hazar’a teslim eder. Yıllar önce büyük bir sevdayla bağlandığı Dilşah’ın geçmişten uzattığı yardım eli sayesinde Miran’a doğruları ispatlayacağına inanan Hazar acaba Azize’ye karşı verdiği bu mücadeleyi kazanıp Miran’ı suçsuz olduğuna inandırmaya çalışırken, Reyyan’ı Aslanbey konağından çıkarabilecek midir?
    “İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi”
    Yapımcılığını, Mia Yapım Banu Akdeniz üstlendiği, "İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi" mottosuyla yola çıkan Hercai'nin başrollerini Akın Akınözü, Ebru Şahin, Gülçin Santıroğlu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası, Tansu Taşanlar, İlay Erkök ve Duygu Yetiş paylaşıyor.
    Hercai GEsels Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/LGu6Vu
    atv Resmi GEsels Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Hercai Web Sayfası; goo.gl/ziLDeQ

    გამოქვეყნდა 20 დღის წინ

    კომენტარები

    1. space cat

      7:21 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    2. terane yunusova

      neden miran tez tez neden neden dijor bagirijor

    3. Ibrahim Ceferov

      Abi Reyyan Mirani tark ederse ona nefret ederim bilirim ki Reyyan Mirani sevmiyor cunki ona guvenmiyor

    4. Gul Lale

      Ya şu reyyanin konuşurken nefesini derinden alıp vermesine gıcık oluyorum

    5. QAMASHI Manğit

      Uzbekistandan necha kishi kuryapti 🇺🇿🇹🇷🇺🇿🇹🇷

    6. Metecan Yıkılmaz

      oturup 3 saat izliyo musunuz bunu cidden ya

    7. Sudenur Fidan

      Yaa su dizinin fon müziği beni benden alıyor 💔💔💔💔

    8. kader lyutfulova

      3 saat nedir Allah askina tamam seviyoz diziyi de 1 haftada zor bitiriyoz , ha bide šu Reyyanın kıyafetlerini bi değistirin ya yazın kışın elbiseyle diger kizlar nasil güzel giyiniyor

    9. ulka ismylove

      Allahim Hazar gibi uveyde olsa, hatta fakirde olsa bi babam olsaydi yinede bi derdim olurmuydu acab??

    10. S Lover

      Sonunda biri elifi azata onerdi. Bu reyyandan bebek falan beklemeyin bu kadar at binende bebekmi kalir

    11. Demet Gumus

      Sirf Hazar bey icin diziyi izliyorum.. Sakin oldurmeyin Hazar i..

    12. nunus Ibrahimova

      Bu sultan cizgi filimlerindeki inekler olur 2 ayaq uste gezen kopya olara oxsayir(sagilan inekler) vidine baxin hele onun yeke meme🐄

    13. sabina s.b.n

      Bunların bağıra bağıra konuşmasından bıktım yaa neden bağırıyorlar

    14. xeyale mehemmedova

      Ya Azad Mirandan daha yakışıklı 😍 keşke Azad gibi ona benziyen bi sevgilim olsa 😍

    15. El Tchr

      Miran gibi seven,her kesden koruyan,aşkına sahib çıkan birini bulsam hemen nikahi basicam 😆😆😆

    16. Handan Demir

      Ya bunlara nekadar at yakişyo ya bayilyorum izlerken filimin rejisyoru aferin filimi iyi düzmüş

    17. edilbek Medetbekov

      Бул кинону суйомго

    18. Mira Melek

      Azize nu ti vedma🤣🤣

    19. Birol Erden

      Miran'in kendi oğlu olduğunu hazar biliyormu acaba başindan izlemediğim için merak ettim

      1. öylesine biri

        Biliyo önceki bölümlerde demişti

      2. Birol Erden

        @Bilge Yılmaz teşekkür ederim Peki eminmisiniz bilmediğinden

      3. Bilge Yılmaz

        Hayır bilmiyo

    20. Eli Qeribov

      2:26:9 adamın nefesini kesiyor

    21. Asder Asder

      Ula e dediğinde de doğru konuş azize karısı hiçkimsenin ailesi ile çocuğunu koparmadum diyor o zaman senin miran a ettiğin ne olur miranın İn annesini hamile iken alî koyan mîran I gerçek babasından ve mutlu bir aileden mahrum eden sen değil miydin ayak serçe parmağını sehpaya vurasıca

    22. Pelin07

      2:07:05 baydıııııııı ya resmen öne sardım sinirim bozuldu

      1. Ece Bayırlı

        2:14:00

    23. Sem Baji

      bunlar bağraraq danışmaqdan yorulmadlar 😒

    24. Pelin07

      1:35:06 bu kadının dili neden yeşil🤔

    25. Kerem Aztekin

      2 saat 53 dakıka yuh

    26. M Azer

      Şu Azize karısı varya!!!

    27. M Azer

      Ben bu dizide tutuklu kaldım......❤

    28. ÖZCAN CEYHAN

      Bidaha bana bunu sakin yapma Ben bişey yapmadimki sen yaptın sksjsj

    29. ninan

      Maşallah ya yaklaşık 3 saat dizi izlemeye kimin zamanı var bende 1 hafta sürdü...

      1. Pelin07

        ninan 😂 bende 3 gündür ancak 1 saat 50 dk doldurdum

    30. Mehin. Gulay

      Ne sevgidi reyyan bu?insan nece razi olar Atasinin alcalmasina

    31. Pelin07

      Elif çok gereksiz bi karakter

    32. Ljiljana Markovic

      2:38 hange muzigi?Adi ne?Kadin?

    33. PUBG Mobile

      Azize de bu örtünün her rengini almış maşallah

      1. S Lover

        Yakışıyor ama

    34. Selcan Namazova Official

      02:16 miran azati itince guldu ama bir sekilde toparladi

    35. Betül Onatlı

      Hayatımda reyyan kadar iğrenç birini görmedim elin oğlu babama onu öldüreceğini söyleyecek yAnımda ve bende halen onun.yanında durcam he iğrenç tek kelimeyle iğrenç

    36. Ayse Karabulut

      Ramadan Mubarak

    37. Sevile Azmedzade

      Kimse reyhani qiydirsin artiq. bu nedi sanki nenemin qeyimlerini tapir qeyinir

    38. Aleyna Süer

      Oha 3 saat ne size de yazık bize de 🙄😮

    39. Thanatos - Roblox

      10:00

    40. Nurcan GÜNAYDIN

      Şu miran her defasında hazara seni öldürürüm diyişi çok gıcık 😒

      1. Pelin07

        Nurcan GÜNAYDIN onu öyle söylemesi bence senaryo gereği hazarı o vurdu düşünsünler diye ...

    41. muhteşem tv

      Hazari kim vurdu anlamadim.

    42. Нармина Мурадовна

      👍👍

    43. Asselya Asya

      01:29:40 Miran ve Reyan kardesler oldugunu bile bile mi bu intikamdan vazgecmediler? (Hazar Reyan'in gercek babasi olmadigini bilmezler ki).

    44. Xursud Agayeva

      Hazar bey kesin duvardan duwmuwtur

    45. Игро_ Ман

      😭😭😭😭😭😭😭

    46. Merve Korkmaz

      2:16 YALAN SÖYLÜYORSUN!!😂😂

    47. Eliya Prosto

      Bu cifti cok seviyorummmmmm, обожаю эту парууууууу😍, I love is kapil❤❤❤❤❤❤❤❤

    48. Şekilli şukullu

      Ee mektup 2 taneydi hangisini verdi birinde miranın oğlu olduğu yazıyordu

    49. Senay Qenili

      Miranın hərəkətləri artıq əsəblərimə dəyir. Səsi də adamın başına düşür

    50. Hüsnü Güneşli

      👍👍👍👍

    51. Şekilli şukullu

      AA gönül fıratın kardeşi olduğunu biliyor galiba

    52. Aski Bab

      S

    53. Aski Bab

      Hhj

    54. Sevda sevda

      Hâlâ baba diyo ya babanı öldürmek isteyenlerle yaşıyorsun

    55. Hilal Baskurt

      Herkezin en en sonunda yalanı ortaya cıkar ama oda pişman olayasıya kadar

    56. Arxan Turqay

      Azatla Elif evlensin sevsinler bir birin❤️❤️

    57. Aiperi Medetova

      Умри тварь Азизе

    58. Muhammet Mustafa Ser

      Reyhan artık çok çirkin giyiniyo sezon finalinden önce daha güzeldi bide saçını ortadan ayırmassa da güzel olur

    59. Resulova Zeynəb

      Azize kars'a gitseydi de hiç dönmeseydi 😕

    60. Resulova Zeynəb

      3saat.nedir yaa evet seviyorum bu diziyi amma 3saat cok uzunn 🤦💛