YOUTUBERLARIN DÜŞÜŞÜ ''Despacito'' PARODİ

Enes Batur

49 მლნ ნახვები151 271

    Ben Enes Batur , GEselsr ların düşüşü isimli Parodi Şarkım Despacito şarkı sına benzer ve youtube a diss atmak amaçlı enes batur şarkısı parody , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
    Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
    Kaya Giray Abone OL : goo.gl/03T3J7
    KIZ ARKADAŞIM BENİ KORKUTTU : goo.gl/hKAl5r
    YORUMLARLA ŞARKI : goo.gl/sReWmt
    1000 KM HIZLA DÖNEN STRES ÇARKI : goo.gl/hwkxSu
    GÜLMEME CHALLENGE KANAL BIRAKMA : goo.gl/Wi8mlD
    HAPPY WHEELS BABA VS OĞUL : goo.gl/UlPgWO
    KOMİK MONTAJ 2 : goo.gl/NNyQmb
    YENİ ARABAM TOFAŞ ŞAHİN : goo.gl/alrqBg
    Sosyal Medya:
    Facebook Sayfası ► goo.gl/g7EZUN
    Facebook Grubu ► goo.gl/IKiFFe
    Twitter ► goo.gl/uHUUEF
    İnstagram ► goo.gl/WfrpOG
    İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
    Merhaba Ben Enes Batur , GEsels Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde NDNG Ailesine katılın ne duruyorsunuz abone olun !
    Şarkıda şaka amaçlı bir diss attım ve burdan bütün youtuberlara sevgimi yolluyorum... Burdan , Danla Bilic , Berkcan Güven , Burak Oyunda , Meryem Can , Başak Karahan , Ruhi Çenet , Duru Önver , Jahrein Ahmet , Reynmen Yusuf , Mervan , Baturay , Muhammet , Furkan Yaman , Emrecan Önal , Orkun Işıtmak , Kafalar Atakan Bilal Fatih , hepsinden özür diliyorum :D
    İZLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

    გამოქვეყნდა 2 წლის წინ

    კომენტარები

    1. AY DAN

      Emre Özdemir, Fatih Can Aytan , Onu Umur, Burak Memiş ve Belgo Türkün hiç adını söylemedin.

    2. COOL KIZ

      Başağın enese vurduğunda enba diyesim geldi ağlicaktim

    3. S W A T KING

      2:02 de ronaldoyu görenler +1

    4. Merkel TheFuhrer

      2017... cidden cringe yıldı degilmi :d doritos risk,slime,bu sahis ve diger sacini sariya boyatan youtuberlar,stres carklari ve daha ne varsa Ama keske o zamanlara dönsem amk sunlari o donemki carry potter ve yorekoktan izlemek ne sarardı bu yilki durumlara bakarsak o zamankiler ne guzelmis be neyse boyle salak sacma bisi yazasim geldi...

    5. Sc Elec

      Arka Dan Kaya abinin sesi gelio j'y 6e ré 6 r 85rrtd 3z4zi96rtdereazfhdu

    6. Oyun Delisi

      2020

    7. Selam Salam

      arkada kayanın sesi var

    8. Samiran Salgar

      Sondaki dans -_-

    9. Ceyda

      pek anlayamadımmm

    10. Hasan Aslantaş

      Cidden izlerken utandim

    11. Neslihan

      of ağlayacağım

    12. Neslihan

      cidden çok özledim bu zamanları

    13. Neslihan

      youtube'un özlenen zamanları...

    14. Muhammed Ömer Özçelik

      Bu arada ismim MAMİ

    15. Msp Zeynep

      Hala dinleyenler? Shsvsjxvs

    16. Busenur Oksuzoglu

      Baya iyi gibi

    17. PUBG GAMES

      Şaka maka her kese koymuş😅😅😍

    18. ümit levent

      güzel bir şarkı olmuş ama sonunda küfür etmek kötü olmuş bay enes

    19. yiğitali kocademir

      Agla baturaaay enes kral geliyor woaaah

    20. Qəmər Xudaverdiyeva

      🎶🎶🎶🎵

    21. Yusuf Emre Bilgin

      Burak abime laf etmiş vay puşt kcjfnnf

    22. Canpolat Tutoğlu

      Başak ı koymicaktın abi 2020 izleyenler +1

    23. Gürkan Aktaş

      Hâlâ İzleyenler +1 Likee😂🌹

      1. troll Mert oyunda

        6 bennnn

    24. SOĞAN!

      Yaw yıl olmuş 2020 hala izliyorum abi naptınnnnn

    25. Ahmad Aldaher

      Hızı 0,25 x yapin

    26. AlphaWolf TR

      Duygulandım beeeee eski gunler aga bee ne guzel gunlerdi eskiler begensin

    27. Ali Alkaya

      Çok yakışmışlar enes💝başak niye ayrıldılarsa

    28. sihirbaz emine

      Enes Batur 'un son bölümündeki dansı 😂🤣

    29. sihirbaz emine

      Çok güzel ama ilk bölümü güzel değildi

    30. Derya Kurum

      Omaygat abi okadar güzeldi çok guzel

    31. Apo Bela

      enes abi

    32. Şadiye Durmaz

      Sanane lan wolfteam dan benim 2. Favori oyunum

    33. kedilerin macerası

      2020 de olanlar yorum ve like

    34. Seythan Sezgin

      2020 :D

    35. MinecraftDünyası

      aga dolunay güzelde bu ne mk ben bunu yayınlamaya utanırdım mk bu ne mk

    36. Alone Angel

      Danla bilic neden herkese yalak diyorsun burdaki tek yalak sensin 😂

    37. Elif Turan

      Video çoooook güzel aynı düşünenler like atsın

    38. Fatih Güneş

      Evet bir yanlış 2 yanlış sınav kağıdına bak tepeye bakma 0 veriyom kırmızı kafa emjan one turuncu kafa o

    39. Mahmut Düger

      Senebelesboturmusun

    40. Eren ÇİZMECİ

      sesi ve monitörü komple kapatınca aslında izlenebilir ilk 30 sn sesi monitörü kapatıp izledim gayet iyiydi tavsiye ederim .. .

    41. Ramiz Karaeski

      ne ara 3 yıl geçti aq

      1. Jadolive- Enes

        Sikicem eskilere dönmek istiyom

      2. Jadolive- Enes

        Ayn yaaaaa

    42. Tuana İskender

      1:32

    43. cemre

      bu ne lna

    44. Oyun Parodileri YT

      Dolunaydan sonra gelenler

    45. YONGMIN BTS

      😂😂😂

    46. YONGMIN BTS

      Yaahuu harikaaa

    47. usem Hasanoglu

      2020 vay beee!!

    48. osman seyrek

      Abi birtane ingilizce şarkı var eş pa sido gibi söylü yorsun😅

    49. Cagan aluc

      AMIKTİNEFİ

    50. Deren GÜNER

      Enes abi bu günlerde eski videolarını izleyince çıldırıyo ama biz onu o zamanlar seviyorduk helen de seviyoruz GEsels un neşesi Enes abimiz 👑Enes Batur 👑

    51. Ayarlı Oyun

      ben izledim 2020 de

    52. Fatma Lule

      0:44 kime diyor

    53. Arda Ketenoğlu

      abi adamsın

    54. kaan çelenk

      Hımm acaba Enes abinin izlemediğim video kakdımı

    55. Enes Taha Çelik

      Abi kendine bile laf attırmışsın😂😂😂

    56. Filiz Fadile

      Enesin minnos zamanlarıydı şimdi kaslariyla hava atiyo

    57. xxGÖLGExx ___

      Ağla mami ağlaaa

    58. yusuf videoda

      Abi Bahar değil başak

    59. SenKirin

      gece daha yeni başladı

    60. Haticd Çelik

      Abi Baturay olan sahne çok güzel