billie eilish swearing for two minutes

infamous pancake

41 ათ. ნახვები13

    mmm smells liike coprolalia
    gesels.info/video/video/lrx6kcybdKKdqJk.html

    გამოქვეყნდა წლის წინ

    კომენტარები

    1. infamous pancake

      henlo here's the part 2 no one asked for: gesels.info/video/video/lrx6kcybdKKdqJk.html

      1. Eliodoro Cabrera

        Hola hablas en español si hablas español dame tu número te amo sos mi fan

    2. Masterx Official

      weird fetish :/

    3. Alight Xxx

      I dont understand why bhad bhabie is hated for swearing

    4. and i oop

      this is how many times she said fuck and bitch 👇and that why there is why i love billie😂😂

    5. Fathmath Lavsha

      What the flipping hell

    6. wavywithbaby 1000

      She swaers for no reason

    7. RJTheGamer711 Gaming

      well, fu-

    8. •N1ght_y•

      🤡🤡💩💩💩

    9. REV ACID

      Billie 'eyelash' is a fuxking moron , im impressed by her success but man her attitude sucks like tf is wrong with these 16 y/o?

    10. Zoey’s Fun World

      Fuck out

    11. William Richardson

      I love your videos ther the best

    12. hector hurtado

      Eres linda 😘😘😉

    13. Salma Mohamed Saad

      Hi BiLLiE EiLiSlt i love you why you my frinds ok lam salma (مصر)

    14. Bowtied

      *mE bItCh*

    15. name family name

      "It's fu*king huge" that's what she ssid, no joke

    16. Hansen Truong

      I swear and curse too as well

    17. k a r m a

      Lmao

    18. ELVIN TØXC

      Me: shut the f* up My friends: we all swear the f* are you

    19. SL Hydro

      <a href="#" class="seekto" data-time="48">0:48</a> LMAO I’m crying

    20. SL Hydro

      This is alluring

    21. Quack & Quack Jr

      This is how many times Billie Eilish said “Bitch”

    22. Hailey Newsome

      𝓛𝓸𝓵, 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝔂 𝓕𝓲𝓷𝓷𝓮𝓪𝓼 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓼 𝓪𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓷𝓭 𝓲𝓼 𝓪𝓭𝓸𝓻𝓪𝓫𝓵𝓮.

      1. infamous pancake

        𝔂𝓮𝓪, 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓶

      2. Hailey Newsome

        𝓘 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓲𝓯 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭/𝓽𝓸𝓵𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓼𝔀𝓮𝓪𝓻 𝓵𝓮𝓼𝓼, 𝓘 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓺𝓾𝓲𝓽𝓮 𝓽𝓮𝓵𝓵

      3. infamous pancake

        𝓵𝓸𝓵

    23. tr b

      Omg

    24. Billie Eilish Fan

      I just played his in front of my mum... she is p*ssed. 😂

    25. Gl!tchy

      fucking fuck

    26. Chubby Chim

      Bruh fuck goes wit everything no cap

    27. I would Like a million subs

      I.....don’t..........just..........don’t.........know what I’m watching

    28. Jaden CHOW [5E]

      I love this vid...... Thanks @infamous pancake

    29. THEY LIVE

      What a pos video lol

    30. feistykricket

      Two minutes and six seconds get you’re time right

      1. infamous pancake

        this thread is a trainwreck

      2. TomIscoolTV

        Your*

      3. GGeoGr7 Gaming

        I think is 2 minutes and 5 seconds get your time right

    31. lonely_ lucifer

      Honestly it just makes her more funny 😂

    32. Alexandra Sharbono

      is it just me or does anyone else think it’s hot when billie swears

      1. Filippa Payne

        I do too haha

      2. Filippa Payne

        Alexandra Sharbono ❤️

      3. Zeeon GMD

        No

      4. Rio Zeta

        Bitch, Billies hot FULLSTOP

      5. Swag. com

        Including Ariana Grande and Jhene Aiko

    33. Kayla Mckinsey

      Damn! didn't even know she cursed. She seems so innocent

      1. Kayla Mckinsey

        @Heart Chains damn lmao

      2. Heart Chains

        Kayla Mckinsey she curses 24/7 lmaooo

    34. Tommy Ñancul

      😭😭🐱❤💘😢😐😐🖕🖕rere

    35. Tommy Ñancul

      Ru 🖖🖖😍

    36. mackenzie savage

      🥰

    37. Ingrid Paccitto

      😢😢😢

    38. Eel Playz

      This is why Danielle and her are so perfect for each other love them both 😘 Lol do y’all agree

      1. Anne Authors

        Were perfect, now they history. 😂

      2. lonely_ lucifer

        Fuck no shes 13 Billie is practically an adult it dosent matter any way FREEDOM OF SPEECH

      3. Eel Playz

        Billie Eilish Fan hehe but seriously they would be sooooo cute together

      4. Jesus is my King He is Alpha and Omega

        LOL

      5. infamous pancake

        @Eel Playz yea i was kidding 😌

    39. Raedan Adventure

      Shit means poop bruh

    40. a s h l e y

      <a href="#" class="seekto" data-time="19">0:19</a> she said bitch 😂😂😭😂😂😂😂

    41. Balwy Boii

      Idk why I watched this. But its alluring.

      1. Oh I know Watcha Mean mr. krabs

        Balwy Boii right

      2. Serkin

        😫

    42. Poppy And branch Forever

      She sounds beautiful tho.. and shes 17 So she can swear

      1. xDumb_Gachax lol

        @Myles Irwin and a n e t a, oh shit i just turned 12 and im literally a swearing machine

      2. Myles Irwin

        Or 22

      3. Myles Irwin

        17 or 19

      4. Star Yelsha

        @a n e t a when is the right age to swear?

      5. a n e t a

        Star Yelsha no

    43. NotJello

      Does it mean I’ve been cussing the whole by saying “whore” when I sang idontwannabeyouanymore?

    44. lego stop motion

      🎵fuck🎵

    45. Mia THE GACHA BELIVER

      When she yelled the f word i drop my phone then started laughing so hard i was laughing <a href="#" class="seekto" data-time="60">1:00</a> Am to <a href="#" class="seekto" data-time="426">7:6</a>0 like if u agree like and if u dont belive me its fine.... fine F.I.N.E W.I.T.H.M.E

      1. Claire The GachaKiller

        @infamous pancake wtf is wrong with you

      2. infamous pancake

        gacHa beLIVeR

      3. infamous pancake

        @Claire The GachaKiller iM 13 what the fuck is with u gacha bitches

      4. Claire The GachaKiller

        @infamous pancake are you like. 75757767765775656565

      5. Troful

        "7:60"

    46. Lucia Poole

      SKSK where’s the “DICK” part? Heheheh I’ve been repeating that shit a whole fucking lot for like the past hour sksk!

    47. Mint

      billie swears so much I love it

      1. Claudiaflores uwu

        A Random Doggo why

    48. Leon Wolf

      *_BILLIE EILISH WILL REPLACE NINJASHYPER LIKE IF AGREE_*

      1. J0hn_G0ldsun

        @Oshie32 oh sh-

      2. Oshie32

        theyre in two different fields though?

    49. The Shams

      :58

      1. Bille Elilish

        How you know we're I was at on the video

    50. tianjiao.

      1.75x is my mind trying to figure out the square root of 25

      1. swapped dollies

        om

      2. EricBunny The bunny

        Lol 5

      3. respect_the_drip Karen

        Why us this so true!

    51. OliAliNes3723

      The title of this clip should be called “SH*T, What Billie Ellish Says!” 😂😂😂

    52. Ideanna Walton

      Love you

    53. Stewie Rengoku

      You don't know how much I love this. I love you.

      1. infamous pancake

        @Stewie Rengoku hahaha -kill me-

      2. Stewie Rengoku

        SENPAI NOTICED ME (ok ew.)