“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce
anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat
hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.

  • 261
  • 109 290 126

კომენტარები

  1. Jihan & Hawar

    When is episode 12 coming ????😕

  2. Toma Quliyeva

    Özledim sizi Allah korusun sizi

  3. B.G

    1:25:12

  4. AyPer AyPer

    Kaynananın 1:58:50 ‘de Sakineye baktığı gibi bakıyorum Sakineye 🤦🏻‍♀️ tipe bak Allah aşkına ne zayıf bi kadın her kese duygu sömrüsü yapıyo 🤦🏻‍♀️

  5. Serap Kaya

    Şu sakine den nefret eden bir tek ben miyim ya?

  6. Muhammed Şerif Temel

    Mehdi ye senin suçun yok diyolar herhalde elalemle çocuk yapmakta bi sıkıntı yok neden hiç deyinilmemiş dikkatimi çekti

  7. Сурия Асатова

    👍👍

  8. Сурия Асатова

    👍👍

  9. Парвин Раджаби

    Dizi çok güzel lakin izledikçe sınır oluyorum daha ne kadar baş belası olacaksınız nasıl anne baba bunlar hep insanların hayatını mahv ediyorsunuz Zeynep sizin yüzünden hep acı çekiyor mutsuz bide Nermini kıskanıyor

  10. Anguelov Dzhulia

    Nezaman.devaam.ededjek.

  11. Selen Yi

    Dizinin 2.bölümünden beri Zeynep çok emek verdi.Aslında Mehdiye aşık oldu başından beri Mehdi biraz geç anladı.Burada emek veren Zeynep Mehdi biraz gec anladı Zeynebin onu sevdiğini..

  12. elea özlem

    Bebek Mehti'den değil diyor.😁inşallah buyık ve tespih'le doğmayacak şu çocuk.😂😂😂

  13. Anar Semiyev

    Bu serial tez bitse yonetmen Allah seni bitirsin

  14. Samet melih savas

    Bu ne bicim Anne Baba habire kendilerini düsünüyolar

  15. Basak Sila Bereket

    Kendimi bildim bileli hastanedeyim nerdeyse orada büyüdüm, şimdiyse babamdan bana kalan son şey hastane kokusu. Onun özlemini sadece o iğrenç hastane kokusu yatıştırıyor...

  16. Соня Ибрагимова

    Ah Zeynep Faruhle evlenseydin bu acilarnı çekmekten.

  17. Соня Ибрагимова

    Nermin hanım kendi çoçukları olsa ne kadar iyi anne olurduZeynep kendi kızı olmasana nasıl annelik yapıyor çok şanslı Zeynep Nermin hanım gibi annesi var.

  18. Sirius Black

    kibritle zeynebin arasında 6 yaş olduğunu düşündükçe gülesim geliyo

  19. Tapuitea Sagapolutele

    This scene was not in the episode with English subtitles- I had to look for it - my gosh - I felt that - and the song ?🙌🏼🙌🏼

  20. Erkin Arslan

    Mehdinin kılığını değiştirdiniz ya nihayet

  21. Just A guy

    Bölümden son sahnenin müziğine .. çok iyi ya , adıne bilen var mi 2:09:09

  22. derya özcan

    Zeynep konuşurken mehdinin bakışları ne kadar anlamli hele elini göğsüne koyunca mehdi nasil baktı öyle çok güzeller ❤

  23. Lirija Artus

    👌👍

  24. Sm 4458

    57:00 zeynebin kafasi 1 saniyede nasil yer degistiriyor😂

  25. Miyase B

    Salak öz annesi kiskanclıktan kizin hayatını mahfetti aptal kadın

  26. sosyal meSafeyi koRu

    Ona bakmaya kıyamamak mı, yoksa😏 bakıp da doyamamak mı aşk👍😉✋

  27. Lorena Gatica

    Y el capítulo 12 cuando?

  28. asya

    *Bi* *soru* *:* *Insan* *kendi* *kaderini* *deyiştire* *bilirmi* *?*

  29. sosyal meSafeyi koRu

    Bu hayatta 3 şeye güvenirim Biri aynaya baktığımda gördüğüme Diğeri karşımdaki sevdiklerime En önemliside yukarı baktığımda göremediğime…😚👍✋

  30. sosyal meSafeyi koRu

    Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.😉 Demek istedi belkide mehdi Faruk efendiye😉👍✋

  31. Соня Ибрагимова

    Bu dizide iyilerden kötü insanlar çokmuş hangisinin isimlerini sayeriz Mucgyan Bebek.....

  32. Ahmet Belikara

    Of sakine of...hep senden oturu

  33. Парвин Раджаби

    Her defasında yazmak istiyorum sen ağzını açma Sakine açma sen nasıl da her zaman ağzını açınca her şeyi alak bulak ediyorsun

  34. Nar Cinkiz

    güzel bir hikaye

  35. Ali Numan Bayırlıoğlu

    11. Bölümü sekiz kez izledim yeter artık bi fragman atın. Vardır yastık altında stok video falan. Hadi la. 😞

  36. Соня Ибрагимова

    Zeynep’in öz babası ne kadar pisli adam giberseidı . başkalarının hayatını maf ediyor

  37. Парвин Раджаби

    Sultan abla da diziye şenlik katıyor

  38. Dilek Demir

    Benall o ne pis ağlaman varr ıyyy diziden tiksinicem 🤢 49:42

  39. F. Uncuoglu

    Saftirik Zeynep!

  40. Парвин Раджаби

    Ekrem ne kötü vicdansız biri Nermin gibi bir hanımefendi kadını hiçe sayıyor kullanıyor Allah senin cezanı versin

  41. AyPer AyPer

    Bu ne be. Piskolojim bozuldu. “Ayyy sen buraya aitsin, kızım sen zengin, okumuş olamazsın, ay ben yaşadığım kaderi yaşaman lazım, ay ben senin için dayak yedim, ay sen faruka benimle ilgili yalan söyledin, ben söyleyince mi yalan oldu” diyen anne 🤦🏻‍♀️ Menepozdamı bu kadın 😣 sinirim bozuldu bu nasıl bir anne. Nerden geldim buraya ben

  42. sedat al

    yok böyle bi dizi 😍😍😍

  43. AKENATON

    Bazı senaryolar çok uzun hastanede irenti geldi izlemekten bölüm hastanede geçti. Zeynep bı kök salamadin.🤣

  44. Elif Ceylin

    Et u it uvfn😢😼🙏🙏💏👪💑👫👬👭👰👸👮

  45. joker pro

    🤩🤩😛😛😚😁😁

  46. demet akalın.özdemir

    çooooooook güzelllll

  47. Etibar Veliyev

    Dogru dedin Mehdi Allah senin belani versin

  48. Nurgul BUBER

    Sakine çok gıcık😬

  49. Etibar Veliyev

    Zeyneb cox safdi menemi ele gelir. Bawqasından uwagi olanı niye sevir.Yoluna bax sevme Mehdini

  50. yeşil yeşilimsii

    😥😔Allahm

  51. Nuray Nahmetowa

    Siz tespiye bakmayin, diziye bakin 🙄😠

  52. Nuray Nahmetowa

    Siz bu diziyi giyim icin mi bakiyorsunuz?

  53. Nuray Nahmetowa

    Yussuz Benal😡☹

  54. Парвин Раджаби

    Sakine gibi kadınlara yüzümü tutub da söylüyorum neden neden Bayram gibi kocadan böyle yoksulluk içinde neden 3 çocuk doğuruyorsun yazık günah bir çocuğun hayatını mahv edib günaha giriyorsunuz çocuk Allah'ın bir lütfu lakin onlara anne baba olmaq onlara hayat vermek büyütmek kol kanat gelmek her bir kötülükten korumak ama ki sizin gibi ana baba olmaz olsun vallah böylelerine bakınca nefret ediyorum böylelerine söz bulamıyorum

  55. Парвин Раджаби

    Allah Sakine ve Bayramın belasını versin baş belası anne baba olacaqlar Sakine sen ağzını açma hiç açma sınır veriyorsun sadece yüzünden gözünden hep kir mutsuzluk yağıyor

  56. Im Angry And Hungry

    38:49

  57. Kamila Tagaeva

    12 bolum nerde arkadaslar 2 aftadir bekliyoruz?

  58. yasmin abdalla

    Who is back here to watch again Like

  59. Temel Palavar

    Benal de ne sahtekarmış be

  60. Elnur Qadirli

    Kibrit oynayan oyunçu tam Oskarlıqdı..halal olsun..

  61. Aysel Elizade

    Kino gesengdi kas ama qız cekilmezdi ...Çox soyuq elə bil yerindən durub aqliyir 😏😏😏 oqlanda pisdi nikalayn adamlarına oxşayırlar

  62. Yunus Emre mısırlı

    Bitirmeyin su diziyi sakına bak

  63. pelinsu pelinsu

    Hergün instagrama giriyorum demet Özdemir ibrahim Çelikkol diziyle alakalı bişey paylaştımı diye ama yok dek yani (Doğduğun Ev Kaderindir) resmi hesabına giriyorum yok bişey yok😠😠

  64. pelinsu pelinsu

    Yaa bi ay geçti niye fragman vermediler 😤😤😤😤😤

  65. BARIŞ SEZEN

    1:22:00 abi sonuda adamın parası bitti ya ne bitmez paraymış

  66. Hehe Hehrh

    Çok guzel dizi

  67. Songül Ünveren

    Bu diziyi tuttum gerçek bir hikaye yaşanmış insan olarak dersler alınacak bir öykü ALLAH herkeze gönlünce es VERSIN AYRILIKLAR BOSANMALAR OLMASIN 🤲

  68. Yeliz Can

    Birbirinize cok yakışıyorsunuz ayrılmayın allah ayırmasın sizi

  69. Nargiz Nargiz

    Bunun devamı olacak mı yoksa bittimi ?

  70. Taylan Ogretici

    zeynepin 3 tane annesi var ahahahah