Türkiye'nin en güçlü ailesi olan Çakırbeyliler'in karşısında bu sefer daha zorlu bir sınav vardır: Avrupa'nın en büyüğü olmak. Bakalım güç savaşlarında kazanan taraf kim olacak, dünyayı sömüren güçler mi, onlara başkaldıran Çakırbeyliler mi?
Yapım: atv
Genel Koordinatör: Ömer Numanoğlu
Yönetmen: Onur Tan, Zübeyr Şaşmaz ve Baran Özçaylan
Oyuncular: Oktay Kaynarca, Mustafa Üstündağ, Hüseyin Avni Danyal, Yunus Emre Yıldırımer, Ozan Akbaba, Sabina Toziya,Naz Elmas, Selda Alkor ve Burak Sergen
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz her Salı 20.00'de atv'de!

  • 1 164
  • 891 758 549

კომენტარები

  1. Harun Topçu

    Anskm bu nasıl bölüm böyle

  2. Music Galeri

    Sizcəde bu ceylan ağın cixartmiyib ki? İrgənirəm ceylannan irgənc

  3. Music Galeri

    Bu eniştə iyicə kəndini cocuk yerinə koymush bide erkek olacak nefret etmeye başladım bu enişte yuzunden edhoyu tərk edeceyim qaliba

  4. Music Galeri

    Kafana sıkmamışlar ya "kahbeler🤣🤣🤣🤣🤣

  5. Yarışçı Rüzgar

    Arkadaşım bu 156 .bölüm niye tek parça yokturr

  6. malak malak

    Kur'an'ı dinle

  7. tevhid-sünnet Baku

    Lann ne bölümmüş be arkadaş 😩

  8. EDHO EDHO

    KİMSESİZ YAŞAR GERİ DÖNSÜN +1

  9. mete Yılmaz

    Baran sattı diye oldurmediler reis kesecek cezasını....( İçerden tüyo size..by senarist....

  10. gizemli adam

    13:31 müziğin ismini bilen varmı?

  11. Çelebi Çelik

    Kimsesiz baba olmadan olmaz geri gelsin

  12. Zulfuqar Abiyev

    Yaşar gelsin

  13. İsmail Nagiev

    Bicoların bu yöntemi avratlarını satan ermenilere benzedi

  14. Gökhan akdemir

    Bu Sadi’ yi nerden buldular be yaa..sokaktan adam toplayıp rol yaptırıyorlar..dedem daha iyi oynar:))

  15. Ilhan Ayar

    orasına moyayım böyle dizinin resmen 5 yaş gurubu

  16. emre bütünöz

    Ramo tahtınızı sallıyor arka sokaklar dizisi modundan cıkın artık

  17. sam dor

    Ölümün Boran üzüldüm😓😓😓

  18. Alperen Çelik

    Bu diziyi kim izliyor bu kadar şaka gibi lan

  19. mary celeste

    Sıçtığınız diziyi sıvıyosunuz tebrikler 👏👏👏

  20. alkan aksoy

    Boranı bence alparslanın ekibi kurtardı bıraktı kaçtı

  21. Kaya Kaya

    BORAN GARİBAN BABASI ÖLMESİN....DIZIDE OLSA

  22. Numan İlker

    Senarist böyle giderse millet ramo yu izlemeye döner haberin olsun evde rentacarda ki kulübede dizinin vaktini dolduruyog he bide fidanlık başka yer yok çekim yapilan

  23. Hakan Ascı

    Sarmıyor hic bir dizi abi kurtlar vadisi 1 ila 100 .cü bolum serisinde bi dizi yapinda dizi izlesek

  24. фархад Абулфайзов

    😥😥😥😥 meryam yopma

  25. hanım şenocak

    Valla RAMO çıktı çıkalı onu izliyorum daha gerçekçi bu reis ve avenesi bir türlü ölen yok ekipten salak enişte ve karısı bile olmuyor sürekli önüne çıkanı Hızır öldürüyor SIZCEDEMI BAYMADIMI YA YEMİN EDERİM KUSASIM GELİYOR ARTIK DÜNYADAKİ BÜTÜN ÖRGÜTLERİ HALA DİYORLAR HEMDE HURSITLE BİLE O BÖLE ÖLMEDİ LAN.RAMO DAHA INANDIRI EN AZINDAN

  26. hasan hüseyin demir

    Kafanı skm senarist

  27. Medya Okur Düşünce Boyutu

    Burdan senaristte sesleniyorum dostum yasari geri getirin azcik tat alalım bea

  28. Neşe Kose

    Şu diziler uzadıkça saçmalamaya başlıyor ya bu kadar düşmanı olanlar bir güzele nasıl güveniyor on yıllık karısına devlet meselesi diye konuşmaz derken Boran ölümü çok saçma artı Tufan kendi evladını vurdu

  29. Music_Tv Official

    Tipi efsane🔱😎

  30. Sena B

    Aaa yazik ya kizi oldurduler

  31. Uğur Yıldırım

    Allahını seven enişteyi vursun

  32. Çağrı Çakıcı

    Gitti gülgibi kız

  33. Hüseyin Çelik

    Şahin aga anlatsin ben sabaha kadar dinlerim

  34. Adjdhdbs Sbsbshdb

    Kimsesizz baba

  35. h. haskovolu

    ulan kadinlar matisine dondu edho

  36. Senan Resulov

    Avukat Damlanin olmesine uzuldum amma Boranin degil☹amma bence Boran yasayacaq 😁fragmanda ola biliyor boyle sasirtmaci bolumler 👻

  37. Son FEDAİ

    bu dizileri türiyede biraz daha hızlı birşekilde paylaşsanız olmuyor mu? her hafta 2 gün sonra paylaşıyorsunuz başka vpn de başka ülkeden girildiği zman çıkıyor diziniz yarrım saat 5 d geçmiyor acaba dizi gelirleri ve yapımcılığı başka milletlere mi ait

  38. ilhan Türkmen

    Kral sahalara geri döndü ulan ne izledik arka sıradakileri 😂

  39. Expert Lookout

    Boran ölmemiştir ya ölemez

  40. Koks koks

    neden kutudaki para 100$ lik , 500 de var ama

  41. Elvinbankofbaku Yusifov

    Serial uje maraqsizlasirdi. Yaxsi ki bulardanda oldurduler

  42. Adjdhdbs Sbsbshdb

    Kimsesizz babaa nerdesin gözümüz yollarda

  43. Burak Yıldız

    Yarın 157. Bölüm yayınlanacak ortalıkta 156. Bölüm yok yüklenmemiş kahrolasılar

  44. Adjdhdbs Sbsbshdb

    Dostum yaşar gir diziye

  45. Adjdhdbs Sbsbshdb

    Lan Boran ölemezzz

  46. Huseyin Eker

    Alpaslanı pasifleştirmeyin..kilit rol ona çok yakışıyor..damlanın ölmemesi lazım..boran ölsün önemli değil..

  47. Kadir Akın

    156. bölüm neden verilmiyor link atabilecek birisi varmı ?

  48. Pubg Free Fire

    Zübeyr Şaşmaz sana sesleniyorum ya git Raci Şaşmaz gelsin ya da git başkası gelsin mantık kuramıyorsun bile söylenen a olan ise b alakasız alakasız şeyler yapıyorsun git aşk dizisi çek sen senin neyi mafya dizisi çekmek Raci Şaşmazı geri istiyoruz tüm izleyiceler de bana katılıyor yorumumu dikkate alırsanız müteşekkil olurum, iyi günler.

    1. Pubg Free Fire

      +1 leyin de üste çıksın

  49. Асхаб Хамзатов

    Dizide en cox sevdiyim kadro ilyas di meryem hizirda

  50. Sıfır Bir

    AHA ÇUKURDA KAHRAMAN MEZARDA DEĞİL Mİ?😂

  51. baku baku

    Na oldu öldiy qözlamaydan

  52. Yılmaz kucuk

    Boran olmesin yaa o kadar olecek kisi varken

  53. TRT Kurdî Spor

    Tüm bölge takımlarının lig karşılaşmalarının özet görüntüleri burada! Videoları beğenip, kanala abone olmayı unutmayın! 💚❤️

  54. Kerim ASLANTAŞ

    Bir dizi seviyoruz diye bu kadar zulmü yaşatmasın kimse lütfen....?!

  55. Laçınov Mahir

    T

  56. Emre Akdere

    Boranın alnında kırmızılık var

  57. C.P DYR

    Bence Hızır Altan ve tufanı alıp öldürücek

  58. Mustafa Kara

    Ilyas reiss

  59. derman yildiz

    Boran ölmedi gecen bölümdede tufan ölmüs gibi fragman yaptilar

  60. Cinar Murat

    Damla gitti.

  61. User Kontakt

    Boran

  62. Gökçe Demir

    Kimsesiz yaşarı istiyoruz

  63. Azat Doğru

    Ohaaa 😯😯😲😱

  64. BOYNUMU ASLA YERE BAKARKEN GÖREMEYECEKSİNİZ Demir I

    yapacağınız fragmana ne diyeyim iyimi iyice bozdunuz diziyi

  65. BAYRAK SEVDALISI

    Yuutup da halen bölüm tamamı yok neyin kafası bu

  66. Iskender Büyük

    Facalilar bu dizinin tadi tuzu..sakin ölmesinler..Hasmet abi Kralsin..Gardasin Behzatda öyle

  67. Bugra Can Kesim

    Olayı çözdüm ya. Boran’ı fedailer kurtarıp, fidanlığa bırakıyorlar.

  68. HASBİ TALHA ŞİMŞEK

    Alparslan diziye geri dönsün

  69. Tevekkül A

    Çakıra bak yaa adamı 6 yıl sonra yeniden görüm 8 yasindaken babamla kurtlar vadisi izliyorduk

  70. HASBİ TALHA ŞİMŞEK

    Kimsesiz yaşar dönsün. Dostum yaşar

  71. Ali Eyin

    *kurtlar vadisi ailesini burda görmek büyük bir gurur Aslan muro*

  72. Veysel Sümbül

    Önceleri 11:45 de bitiyodu son haftalarda 11:00 gibi bitiyo bölümler kısalmasın

  73. rufet haciyev

    Damla oldu?

  74. Y. K.

    Dizide komik birisini bırakmadılar 😡

    1. Y. K.

      @Deli Kadir ben 1. bölümden beri bakıyorum edho ya ve hep bi güldüren oluyor. Bi ara ilyas bile komik duruma giriyordu😉 tipi de ... yani komedi ile ilgisi yok ama eğlenceli oluyor dizi, böyle espiri yapanlar olursa dizide

    2. Deli Kadir

      Komedi dizisi değil mafya dizisi

  75. Elgun Elekberli

    Bu sezonki en iyi fragman

  76. deniz deniz

    Hele şükür dizi biraz saçmalamaktan vazgeçti. hep düşmanlar ölüyor bunlardan kimse ölmüyordu. acayip saçmalamışlardı.

  77. Ahmet Kılıç

    Eee onca yolun bir sonu olması gerek.

  78. Mustafa Kemal Aygün

    O ölmesin bu ölmesin ben mı öleyim?

  79. ilker dalyan

    BABAM 156 bölüm neden yok neden ülkemizde izlene miyor. illaki kaçak sitelerden mi izleyelim ?

  80. Ayhan Ezgin

    Dostum değilsin senarist kimsesiz yaşar grlmezse

  81. Hop Dedik

    Vallah ben sıkıldım inanın artık izleme isteğim yok sizi 1 bölümden beri izledim recai abi gittikten sonra boka sardınız bence finali erken getirin

  82. Emine Beyduz

    Hala izleyenler burdami 👇👇

  83. Music Galeri

    Tekinin babası kim olacak simdi? Kıydılar cocuğun babasına tekin yıkıldı kalkması zor olur. Bence kimsəsiz Yaşar diziye dönmeli artık yoksa su Altan ölmeyecek görünür

  84. Music Galeri

    Boran da öldü şu Altan ölmediki ölmedi Arkadaş. Nə Altanmış bu inşallah hızır reisle sona kalmayı düşünmüyordur 🤣🤣

  85. Farzet Ki

    Sema öztürk çok yakışıyodu diziye erken gitmesi iyi olmadı ☹️☹️☹️

  86. Hamzah Alasady

    الترجمه العربيه احسن شي سويتوا ❤️

  87. Havva Tuncer

    Boran diyo. alt yazı orhan dio. Alt yazıyı nerenizle yazıyonuz.

  88. mavi gece

    Biraz paraya kiyinda 2 3 saglam oyuncu getirin

  89. Leyla Selimova

    Boran coox mararldlr inşe Allahki senarist oonu clxarmaz diziden

  90. Mohammed_ali Basra

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  91. mert yüksel

    157 çıkcak yarın hala paylaşmadınız

  92. Enes Özşahin

    Kimsesiz Yasar devri başlasın artik 👍🏻

  93. Haci Aslan

    Ben beni yaştana kulum küleyim yanliz ona hakıririm sabırli ol mama ona borcliyim

  94. Жавохир Юсупов

    Ман каби бу кинони куротганлар борми кизикиб узбекистондан

  95. İDDAAnın DOKTORU

    Alparslan nerede?

  96. Ahmet Çakır

    Senarist sonunda iyi birşey yaptı bir kadından kurtulduk. Darısı ne kadar kadın oyuncu varsa. Ne lan bu pembe dizi mi .