THE PRINCE FAMILY featuring NOVA, DJ, KYRIE, DAMIEN BIANNCA!! On this channel you'll find a variety of content, vlogs, pranks, challenges, games and much more!

  • 709
  • 817 097 231

კომენტარები

  1. Shenifa Parris

    I’m literally crying 💀💀💀

  2. Efrain Berrun

    Burger 🍔 👑 🍟

  3. Juşş źañëlł

    But she ain’t rub da fish down there😭😭😭

  4. Janaya Byrd

    Love you guys

  5. Ashlin Ticas

    Nova did the wall when the video first started

  6. Tina Candelaria

    You all had me 🌹😂😂😂😅

  7. Fernanda Nova

    ofcrouse iphone6 but I want an iphone6s

  8. Queen M’s

    No offense i love u guys but damien is being annoying with the omg and being ungrateful for the present he get if bianca gets a better one then not only that but he always has a story for every present he gets💆🏾‍♀️💆🏾‍♀️but like i said i love u guys and ur love is just strange asf tho❤️❤️

  9. Rosa Maria Wilson

    And post notifications are on ❤️

  10. Makeylia Wilson

    I like Bianca necklace

  11. Jessica Lawson

    What the hell their at the buhomus

  12. leah love

    The prince one looks nicer

  13. Sharifa Browne

    Poo she pregnant again

  14. lost._. liam

    iPhone xD

  15. Thatwhitegyal.x -

    you forgot vlogmas 😩😩❤️❤️

  16. Nicole L R Jones Drane

    Happy bday Rodney

  17. Cherylann Martin

    Bianca butt looks great

  18. rena Nicholson

    Banca

  19. Vanessacolin Colin

    I turn on the bell button and Subscribe❤❤🤴🤴🤴🤴🤴

  20. kaydria lapointe

    MY PHONE

  21. Phoenix Collins

    It is dried because it is putty not slime putty does not stretch.

  22. Sairah Brown

    U no she is pregnant

  23. Maya Seren Jones

    I put the stuff on that you told the Prince family about🤟🤟

  24. kaydria lapointe

    THIS IS BIGER BAGER THAN THE OTHER ONES THIS THE BEST BANGGER IS ON FIRE

  25. daniea spencer

    team biannacaaaaaaaaaaaaaaaa

  26. Four Sisters TV

    i love your videos can i please get a shout out

  27. daniea spencer

    drink it Damian you can do it

  28. Lianny Soto

    Team Bianca

  29. Natalia Medeiros

    To me air pods are better

  30. LCn Gang

    Crain better is team bic

  31. Penny Elliott

    I use a phone

  32. Lianny Soto

    I love all your videos 😍

  33. HALLE LINDSEY

    if you can do gummy takis

  34. Finesse Nya

    Get in the water 🍖🍖🍖🍖🍖🦀🐙🐡🐟🐬🐋🐳🐠

  35. Drill Scene

    who actually use an alarm clock every one uses their phones

  36. Quinnie Channel

    Biannca In Damien

  37. jamie rodriguez

    Biannca all the way lol

  38. Amir Sutton

    😍😘😍❤😙😙😙

  39. Gaby Rodriguez

    Eww wtf was the point of licking the cookie like that Damian wierddd asf

  40. Tino Timire

    Bianca:I ain’t no kid I’m grown I love what you says 👇🏼

  41. HALLE LINDSEY

    love yall

  42. ANALEAH MENDOZA

    Ok Bianca of course rapped the present better

  43. Jamila Drummond

    Bianca are you pregnant fr omg can't be true it's much a joke Love yalllll though😍😍😍😍😍😙😙😙😙😙😙😙😙🇯🇲

  44. Dacia Duncan

    You should get iPhones

  45. Emerentia May

    I love your hair super cute

  46. Luz - Luchy Rivera

    Bianca can not do this

  47. Sophiaa & Blessyn Gang

    Me and Bianca got the same outfit except she got the zipper on the shirt

  48. Emerentia May

    I think you right Bicca(sorry i cant spell your name😔

  49. Mpho Mathose

    sorry b for that😭😢💔

  50. Eulalia Hillard

    Both changes

  51. Jahirah Chavarria

    Congrats omg

  52. Nyrobi Foster

    Congrats Bianca❤❤

  53. Emerentia May

    I liked and subscribed and turned those notifications on and pls give me a shout out 🙏🙏🙏🙏 thank you if you did it bye

  54. Preston The jet Rodriguez

    His face tho 😂🤣 17:34

  55. Jayceon Perry

    Heyyy Damien and biannca

  56. Michael Thomas

    Post notifications been on DONE

  57. Michael Thomas

    I followed and said y I should get it Prince fam💪🏾

  58. Shanell Makwena

    She is pregnant

  59. Team Winters

    They spent 5,000 dollars in this video for our entertainment y'all some real ones

  60. Logan Chante

    Happy late birthday Kyrie

  61. Tee Lee

    Lmao.. this was great.! Loved it 😂

  62. Jerry Bittle

    Biannca

  63. Vern Loves

    Well to be honest.. Damien chain looks better

  64. MzAdjoaMimi1

    Yooooo I almost screamed for joy sitting in my office, when you asked Biannca “is she was ready to feed that baby in her stomach?” 😭😭😭😭🥰🙌🏾

  65. fortnite god

    If you love your mom like

  66. Raquel Vasquez

    If u LOVE GOD press the like button

  67. Maisie Sadler

    Bianka won

  68. Peyton Maynor

    I use my iPhone 11

    1. LULU DAYS Simaomoreira

      Cuz ur saying iPhone 11 like literally 11🤨

    2. LULU DAYS Simaomoreira

      Peyton Maynor I don’t have one

  69. QUEEN IRIE

    it seem like they designing yall home the way they want it. I think you guys should say something if you wanted your home to look a certain way

  70. May flower May birthday

    Bianca

  71. Jamila Drummond

    Do a part two 2 please love yalllll

  72. Cierra Richardson

    Heyy yalll love y’all ❤️

  73. Stephen Palmer

    It turned out like that because you were supposed to put the chicken in hot water first then cook it that’s why it looked soogy

  74. Aimaan Basra

    damino team and the prince chane becase it stands for the peince family

  75. La Tom

    Team Damien

  76. La Tom

    I’m crying 😭😭😭😖😖😭

  77. Leonie Sara

    You did amazing B 😘

  78. Tilisha Julius

    This my shit 😂😂 I got it on replay periodtttttt 💃🏾

    1. Tilisha Julius

      This Brittanie Drummond lol I thought I was logged in

  79. Troy Knox

    Some Ppl can get tipsy, even drunk off tasting a shot(not even an entire shot) a taste of a shot

  80. Tanary Nieves

    🙈🙈🙈🙉🙉🙉🙉🙈🙈🙈🙉🙉🙈🙈🙉🙈🙈🙈🙉🙉🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙉🙉🙉❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡♥️♥️💘💘💘💘💖💖💋💋💋💋💋💋💋💋💋💓💞💞💞💞💕💕💕

  81. cassidy hendricks

    I love your hair

  82. Shirley Flowers

    Hi b

  83. Faith Lewis

    pink sour

  84. Devyn Ford

    damion and biannca all day

  85. Cierra Perkins

    Nobody's gonna mention that they were actually going to get rid of the body 😂

  86. Rachel Valverde

    Team biannca!!!!!!!!!!!!!!

  87. Queen Brezzey

    team bianca always but i like damien to

  88. Rachel Valverde

    13:23🙄😂😂🤣🤣😅😅😅

  89. Alaya Princess

    I like both chaines

  90. Linda Smith

    Yes another baby

    1. Franchesca Blackette

      MarshSkyツ how do u know that

    2. MarshSkyツ

      Lol, they were playing~

  91. Leaya Francis

    I like Bianca chain better 👍👍

    1. Linda Smith

      Same

  92. Valeria Martes

    Happy i subscribe

  93. Shedrick Walker

    I work on the ortho floor and see a lot of drains like that we call it the JP drain. Glad that she is doing better!

  94. UNKNOWN BOII

    Wack

  95. Farhana Anas

    Am I the only one thinking that Bianca's face looking like dwarf peoples face

    1. MarshSkyツ

      Nope....

  96. Alice Daigle

    Damien annoying asf with all that oh my gosh

    1. Samari Tee

      Alice Daigle 😂😂😂

  97. Sheila Morgan

    Awe look how little Dj was I love watchin them grown up they all hav their own personalitys 💙❤💙

  98. rissa ris

    damians a baby when it comes to food

  99. Jamie Major

    I like the prInce chain better. Sorry B

  100. Izzy Cat

    You r wearing something as beautiful asfff honey ps I liked shared and commeneyed